2011 ve 2012 Yılında Enstitümüz Bünyesinde BAPKO
Tarafından Desteklenen Projelerin Kabul Tarihlerine Göre Sıralananan Listesi
2012 | |
Proje Sahibi | Projenin İsmi |
Doç.Dr.Filiz KABAPINAR | Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Öğretim Becerilerinin Gelişimi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İle Durum Çalışmaları |
Yrd.Doç.Dr.Ali DELİCE | 9.sınıf Geometri Dersine Yönelik GeoGebra ve Geometer’s Sketchpad Yazılımları ile Hazırlanan Etkinliklerin Öğrenci Performansına ve Uzmansal Yeteneklerine Etkisi ve Öğretmenler Tarafından Değerlendirilmesi |
Öğr.Gör.Dr.Mehmet Ata ÖZTÜRK | Zihin Engelli Öğrencilerin Katıldığı Uyarılmış Beden Eğitimi Programı |
Prof.Dr.Erol BULUT | İlköğretim Öğrencilerinin Resim Eğitiminde Görsel Algılama Becerisinin Kazandırılmasında Batı Resmindeki Mekan Olgusunun Etkileri |
Doç.Dr.Ahmet Şükrü ÖZDEMİR | Etkileşimli Öğrenme Nesneleri Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi |
Öğr.Gör.Dr.Hakan SARIÇAYIR | Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Yönetiminin Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları, Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Bilimsel süreç Becerileri Üzerine Etkisi |
2011 |
|
Proje Sahibi | Proje İsmi |
Prof.Dr.YıldızGÜVEN | Başarıya İlk Adım Erken Müdahale Programının Sosyal Olmayan Davranışlar Gösteren 5-6 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Becerilerine, Akademik Etkinliklerle İlgilenme Sürelerine ve Ailelerin Stres Seviyelerine Olan Etkisi |
Doç.Dr.Rengin ZEMBAT | Okul Öncesi Kurumlarda Görev Yapan Öğretmenlerin Performanslarının 360 Derece Geri Bildirim Yoluyla Değerlendirilmesi |
Yrd.Doç.Dr.Mehmet İNAN | Çeviklik Alıştırmalarının 10-11 Yaş Çocuklarının Reaksiyon Zamanı ve İşlemleme Hızına Etkisinin İncelenmesi |
Yrd.Doç.Dr.Mustafa ÇAKIR | Biyoloji Öğretmenliği Alan Bilgisi Yeterlilik Ölçütlerinin ve Performans Göstergelerinin Detaylandırılması |
Dr.Cem GÜREL | Model Rekabetçilik, Araştırmacı-Sorgulama Ortamında Öğrenciler Tarafından Oluşturulan Argümanların Kalitesinin ve Bilimsel Kredibilitesinin Araştırılması |
Yrd.Doç.Dr.EminAYDIN | Matematik ve Fizik Alan ve Alan Eğitimi lisans ve lisansüstü Programlarında Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları ve Ders Pratikleri |
Dr.Ali Rıza KÜPÇÜ | İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Çerçevesindeki Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Cebir Başarısına ve Cebirsel Düşünme Düzeylerine Etkisi |
Doç.Dr.Halil EKŞİ | Üniversite Öğrencilerinde Özgecilik Davranışının Transaksiyonel Analiz Ego Durumları ve Yaşam Doyumları Bağlamında İncelenmesi |
Doç.Dr.Sena Gürşen OTACIOĞLU | Flüt Eğitiminde Kullanılan Bilişüstü Çalışma Stratejileri ve Bireysel Öğrenme Stillerinin Motivasyona ve Öğrenme Başarısına Etkisi |
Doç.Dr.Ahmet Şükrü ÖZDEMİR | Etkileşimli Öğrenme Nesneleri Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirisel, Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi |
Doç.Dr.Ahmet Şükrü ÖZDEMİR | İlköğretim Seviyesindeki Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Eğitimine Yönelik Bir Model Önerisi |
Prof.Dr.Musa ŞAHİN | Laboratuar Uygulamalı ve Bilgisayar Destekli Öğretim Yöntemlerinin Kimya Eğitiminde Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Kavramsal anlama Düzeylerine Etkisi |
Dr.İlknur GÜVEN | Bağlam Temelli Yaklaşıma Dayalı Genel Fizik -1 Laboratuarı Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarılarına, bilimsel süreç Becerilerine, Motivasyonlarına, Hatırlamalarına ve Tutumlarına Etkisi |
Bu sayfa Eğitim Bilimleri Enstitüsü tarafından en son 02.04.2013 10:06:43 tarihinde güncellenmiştir.